[סקירה] שייק אנד בייק – לאפות ולהישאר בחיים

אסם ביקשו שאתנסה ב-"שייק אנד בייק". סירבתי. אני גם בדיאטה, וגם שונא אפייה. כשהבנתי שרק מוסיפים חלב ומשקשקים הסכמתי – מה לא עושים בשביל המדע והנשנושים.

אם יש משהו שאני לא סובל זה לאפות. גם בישול אני לא סובל אבל פחות מאפייה. זה לא שאני לא אוהב את התוצר הסופי, פחמימות הן אהבתי הראשונה עוד מהילדות. הבעיה היא שזה קודם כל מלכלך, ודבר שני זה אף פעם לא מצליח לי.

שבוע שעבר אוסם פנו אליי וביקשו שאתנסה במוצר החדש שלהם, "שייק אנד בייק". זה בעצם סדרה של בקבוקונים, שבכל אחד מהם יש אבקה שניתן להפיק ממנה משהו אחר. יש מאפינס, יש סופלה ויש פנקייקים. דבר ראשון סירבתי, קודם כל אני בדיאטה, דבר שני זה אפייה. שני הדברים שאני הכי שונא בעולם. אבל כשהבנתי שכל מה שצריך לעשות זה להוסיף חלב ולשקשק אמרתי שאני מוכן לנסות בשביל המדע ובשביל הנשנוש.

…אחרי 25 דקות ו-300 פעם של "נו אבא, זה מוכן?" התנור השמיע את הצלצול הגואל והוצאנו אחר כבוד את המאפינס.

החלטתי לנסות את המאפינס קודם. ביקשתי מהעוזרת הנאמנה שלי בת החמש שתצטרף אליי למטבח והתחלנו בהכנה: פתחנו את הבקבוק, שמנו חלב ושיקשקנו. זהו, לא צריך אבקת אפיה, סודה לשתיה או חומצה גופריתית. אפילו הילדה שאלה "זהו?!", אז הסתכלתי עליה ואמרתי לה שצריך לאפות את זה 25 דקות בתנור והיא מוזמנת לעמוד מולו ולהסתכל אם בא לה. היא סירבה.

אחרי 25 דקות ו-300 פעם של "נו אבא, זה מוכן?" התנור השמיע את הצלצול הגואל והוצאנו אחר כבוד את המאפינס. כמובן שהם נשרפו לי מעט, אף על פי ששמתי את התנור על 25 דקות ובהוראות כתוב שצריך בין 25-30 דקות. זה בסדר, לא התרגשתי, אין שום דבר שמעט אבקת סוכר לא מסתירה .

סידרתי את המאפין על צלחת ביחד עם כוס חלב, הגשתי לי ולילדה. נתתי ביס ונשרפה לי הלשון. קיללתי מעט כי זה היה חם, והודעתי לקטנה שצריך לתת לזה כמה דקות להתקרר. אחרי שתי דקות ו-40 "נו, זה קר כבר?!" נגעתי בשנית ואכן הטמפרטורה ירדה והסכנה לכוויה דרגת 3 נעלמה.

בגלל שלי זה היה יותר מדי טעים אז הבאתי למחרת לעבודה את המאפינס שנותר בכדי לחלק לחבר'ה (גם אם תשים במטבחון של חברת הייטק בטון מזוגג אנשים עדיין יחסלו את זה תוך חמש דקות, אז על אחת כמה וכמה מאפינס טעימים). לילדה זה גם היה טעים, אבל בשלב מסוים נמאס לה מפצפוצי השוקולד אז היא החליטה להוציא אותם אחד אחד ולמרוח על הבגדים והכיסא. לסיכום, אחלה מוצר שיישב במזווה בשביל לתקתק משהו טעים לילדים או לאורחים.

בתאבון!

שקיפות

הסקירה אינה פרסומת. אולי אנחנו רגילים שסקירות מוצרים באינטרנט הן פרסומות, אבל באבא הורמונלי הן לא.

כאשר החברות שולחות לי מוצרים לסקירה אני עושה בהם שימוש ולאחר מכן כותב חוות דעת. לטוב ולרע. זו יכולה להיות המלצה וזו יכולה להיות ביקורת.

לידיעתכם.

צילום: אבא הורמונלי, כל הזכויות שמורות.

השאר תגובה