[סקירה]  NapUp שומר הראש של הילדים

ילדים אוהבים להירדם בנסיעה, הבעיה שהראש שלהם נע לכל הכיוונים כמו מטוטלת ויכול להיגרם נזק. ניסיתי את NapUp שבא לפתור את זה וגיליתי שהוא גם עוזר לשינה טובה.

ילדים ממש אוהבים להירדם באוטו במהלך נסיעה. כל חזרה מטיול, מהסבתא או סתם מסידורים היא סיבה טובה להירדם. הם כל כך אוהבים את זה עד שהורים שמתקשים להרדים את הילדים שלהם לוקחים אותם לפעמים לסיבוב באישון לילה – רק שיירדמו ויחזרו אחר כבוד למיטה.

אחת מתופעות הלוואי של השינה המתוקה הזו היא שהראש של הילדים נוטה להתנדנד כמו מטוטלת במהלך הנסיעה. הוא זז מצד לצד, קדימה ואחורה, ולבסוף תמיד מגיע למנח צוואר של תשעים מעלות. קצת כמו תרנגול כפרות אחרי כמה סיבובים. זה לא מחזה נעים, לעיתים יכול לגרום לכאבי צוואר ודי מסוכן במקרה של בלימת חירום.

…להפתעתי היא הסכימה, השעינה את הראש לאחור ושיחקה מעט עם הקשת של המוצר. היא הורידה אותה על העיניים והרימה בחזרה. זה הצחיק אותה.

חברת NapUp פנתה אליי ואמרו לי שיש להם מוצר שפותר בדיוק את הבעיה הזו. NapUp הוא מתקן שמונח על מושב הבטיחות ומעוגן עליו. כאשר הילד נרדם, ניתן להוריד קשת מרופדת שמחזיקה את המצח במקומו ושומרת שלא יזוז קדימה ואחורה. המראה שלו קצת מזכיר מכשיר קורא מחשבות מסרטי מדע בדיוני ועם זאת מרופד טוב ובצבעים נעימים

בעבר ניסיתי כל מיני טריקים של מגבות מגולגלות מסביב לצוואר של הילד אבל לרוב הם נפלו או פשוט לא הצליחו לשמור את הראש שלא ייפול או יתעקם. החלטתי ששווה לנסות אף על פי שחששתי שהקטנה בת ה-5 שלנו לא תסכים. לטעום עגבנייה היא מסרבת אז על אחת כמה וכמה ולהניח את הראש במתקן ששומר על הראש במקום.

קיבלתי את המוצר והתחלתי להרכיב אותו. הערכה מגיעה עם חוברת הוראות בעברית, מלווה בשלושה איורים של אישה המדגימה איך מרכיבים את המוצר. עם כל הכבוד לאישה הזו שהצליחה בשלושה צעדים פשוטים להרכיב את זה, אני לא הצלחתי. קראתי את ההוראות כמה פעמים אך לא הצלחתי להבין איך אני מחבר את זה. בסופו של דבר עזבתי את ההוראות, הסתכלתי פשוט על התמונה שעל האריזה והפעלתי היגיון בריא – תוך 2 דקות ה-Napup היה מחובר ומוכן לשימוש. יכול להיות שהבעיה היא בי, גם רהיטים של איקאה עשו לי חיים קשים בעבר, אבל בכל זאת הייתי ממליץ לחברה להוסיף באתר אינטרנט שלה סרטון הדרכה קצר. בכל זאת אנחנו בשנת 2016. (לאחר פרסום הסקירה החברה שלחה לי את סרטון ההדרכה הבא שהעלתה ליו-טיוב. הלינק: https://www.youtube.com/watch?v=Pf2Ztae6Rz4)

החלטתי לנסות את המוצר כשאאסוף את הילדה מהגן. כשהיא נכנסה לאוטו הסברתי לה שהתקנתי לה משהו חדש על המושב ושתנסה אותו. להפתעתי היא הסכימה, השעינה את הראש לאחור ושיחקה מעט עם הקשת של המוצר. היא הורידה אותה על העיניים והרימה בחזרה. זה הצחיק אותה.

למרות שהשעה היתה 4 אחה"צ ולמרות שרצוי להוריד את הקשת על המצח של הילד לאחר שהוא נרדם, החלטתי לאתגר את עצמי וביקשתי שתניח את הקשת כבר עכשיו ותנסה להירדם. היא הסתכלה עליי במבט מוזר אבל המשכתי ואמרתי "תנסי, תעצמי עיניים, תראי אם נוח לך". היא לא השתכנעה וקבעה שבמקום זה נשיר מחרוזת שירים מהסרט פרוזן. בהמשך אספנו גם את אחיה הקטן ונסענו הביתה. בשלב מסוים כשהקולות מאחורה פסקו הסתובבתי וראיתי שהיא נרדמה. היא ישנה שינה עמוקה ואכן הקשת המרופדת תמכה לה את הראש והחזיקה אותו מליפול קדימה או לזוז לצדדים. אחיה הקטן לעומת זאת היה נראה ערני לגמרי ושש עלי קרב לצבוט ולהעיר אותה.

באמצע הנסיעה החלטתי לבצע קצת מבחני ריסוק ל-NapUp ועשיתי מספר סיבובים חדים ונתתי כמה ברקסים כדי לראות כמה חזק המוצר. והוא באמת חזק. הראש שלה נשאר יציב והיא המשיכה לישון. כשחנינו הייתי צריך כמה דקות להעיר אותה, בשלב מסוים תהיתי אילו חומרים יש ב-NapUp הזה שהרדימו אותה ככה ומאיפה אני יכול להזמין עוד מהם.

בהמשך השבוע ניסיתי שוב ושוב את המתקן, הוא הפך טבעי לילדה ולי. לדעתי, NapUp מומלץ. לאורך הנסיעות הילדה הרדומה נשארה בתנוחת צוואר בריאה וניכר שנוח לה. אם לוקחים בחשבון שיש גם נסיעות ארוכות בשבתות ובחגים, אז אני חושב שזה די משדרג לקטנים את הנמנום ואת הבטיחות. לעיתים, כשאני שוב רואה שהילדה נכנסה לשינה עמוקה באוטו, אני תוהה שמא כדאי שאתקין אותו בכלל במיטה של הקטן שלנו – אם זה גורם לכזו שינה עמוקה אז למה לא לנסות?

נסיעה טובה!

את NapUp ניתן להשיג ברשתות מוצרי התינוקות והילדים המובחרות או באתר של החברה במחיר של 149 ₪.

לפרטים נוספים www.napup.co.il

שקיפות

הסקירה אינה פרסומת. אולי אנחנו רגילים שסקירות מוצרים באינטרנט הן פרסומות, אבל באבא הורמונלי הן לא.

כאשר החברות שולחות לי מוצרים לסקירה אני עושה בהם שימוש ולאחר מכן כותב חוות דעת. לטוב ולרע. זו יכולה להיות המלצה וזו יכולה להיות ביקורת.

לידיעתכם.

צילום:NapUp.

השאר תגובה