[סקירה] מלונות מטיילים – למשפחות עם ילדים גדולים

אירוח כפרי זה פתרון למי שרוצה שקט בימי החופש. התארחנו במלונות מטיילים ולמרות שהמקום מקסים גילינו שאנו צריכים לחכות עוד כמה שנים בשביל ליהנות ממנו כמו שצריך.

בסוף שבוע האחרון היינו במלונות מטיילים בגשר הזיו ואכן כשהגענו למקום היה ניתן לראות על ההתחלה שהפרסומים נכונים, וזו אכן "פנינת אירוח כפרי". מצד אחד המקום ממותג מרמת השלטים ועד לצבעים של הספסלים ומצד שני האווירה הכפרית והמדשאות רחבות הידיים נותנים תחושה של שחרור וחוסר רשמיות.

נודע לי מאבא של אישתי שהמקום היה לפני הרבה שנים בית הבראה לשוטרים (או משהו כזה, הוא לא כל כך זכר) ונראה שעבר מיתוג מחדש ושדרוג מאוד רציני. מהאוטו הגענו הישר אל ידיו האדיבות של פקיד הקבלה שבירך אותנו לשלום וצייד אותנו במפה של האיזור, דפי משחק לילדים, קופונים ועוד מידע יעיל. לפני ששמנו פעמינו לחדר הוא אף המליץ על אטרקציות באיזור להיום ולמחר.

…אז נכון שיש שולחנות וכיסאות שפזורים מחוץ לחדרים אך אף הורה לא רוצה להאכיל את הקטן שלו ב-דניאלה כאשר יש 37 מעלות בחוץ.

כשהגענו לחדרים אכן התרשמנו לטובה מהעיצוב. החדרים עצמם מעוצבים בסגנון יווני, וכמו התמונות שבאתר העיצוב אכן מוקפד ובהחלט נראה שנעשתה עבודה יד איכותית של מעצב פנים. לצערי די מהר נתקלנו במכשול הראשון ובחוסר התאמת החדר להורים לילדים –עגלת התאומים שלנו לא נכנסה בדלת הכניסה. זה הצריך מאיתנו לקפל אותה בכל כניסה או יציאה מהחדר – דבר בעייתי כאשר אתה הילדים ישנים עליה בחזרה מטיול וכדומה.

מעבר לכך, היו עוד כמה נושאים שהצביעו שהחדר אינו מותאם לילדים: מימין לדלת הכניסה עמד ארון שאינו מוגן במנעול ובו חומרי ניקוי שאסור שיהיו נגישים לילדים, גם אמבטיה לא היתה בחדר וזה בהחלט מקשה לקלח תינוק ואפילו פעוט קטן שכל הזמן מחליק, ועל אף שיש שולחן גבוה וכיסאות בר ליד המטבחון, הם לא היו פרקטיים בשביל להאכיל ילדים מתחת לגיל 2-3. אז נכון שיש שולחנות וכיסאות שפזורים מחוץ לחדרים אך אף הורה לא רוצה להאכיל את הקטן שלו ב-דניאלה כאשר יש 37 מעלות בחוץ.

לסיכום אני יכול לומר שנהננו, ניצלנו את הבריכה של הקיבוץ, הארוחת בוקר היתה טעימה ומגוונת, שיחקנו בדשא ובעיקר נחנו (כמה שהורים לשלושה ילדים יכולים לנוח בחופשה). אני מאמין שכשהילדים יגדלו זו יכולה להיות אחלה אופציה לנופש כפרי בחגים ובחופשות, גם מבחינת המחיר וגם מבחינת המתקנים.

רשת מלונות מטיילים – אירוח כפרי בצפון – מציעה אירוח כפרי באילון, גשר הזיו, מטולה ומלכיה.

עוד פרטים ומידע על מסעדות, פעילויות ואטרקציות בצפון ניתן לקבל באתר שלהם www.travelhotels.co.il.

שקיפות

הסקירה אינה פרסומת. אולי אנחנו רגילים שסקירות מוצרים באינטרנט הן פרסומות, אבל באבא הורמונלי הן לא.

כאשר החברות שולחות לי מוצרים לסקירה אני עושה בהם שימוש ולאחר מכן כותב חוות דעת. לטוב ולרע. זו יכולה להיות המלצה וזו יכולה להיות ביקורת.

לידיעתכם.

צילום: אבא הורמונלי, כל הזכויות שמורות.

השאר תגובה