[סקירה] איך להפוך כל סנדוויץ' לאולטימטיבי ב-5 צעדים פשוטים

שטראוס שלחו לי את החומוס החדש שלהם, ההוא ללא החומרים המשמרים, והתבקשתי ליצור את הכריך האולטימטיבי. כבר בעיה, בת ה-5 לא אוהבת חומוס, ולכן האתגר קשה עוד יותר.

שטראוס שלחו לי את החומוס החדש שלהם, ההוא ללא החומרים המשמרים, והתבקשתי ליצור סנדוויץ' אולטימטיבי להורים ולילדים. כבר בעיה, הגדולה שלי בת ה-5 לא אוהבת חומוס, ולכן האתגר הוא אפילו עוד יותר מורכב.

אני לעומתה מת על חומוס. חומוס טרי מחומוסייה, חומוס מקופסא, זה לא באמת משנה לי כל עוד מצורפת לזה פיתה על הגז. הבעיה מתחילה שעוברות השנים, וחילוף החומרים הוא לא מה שהיה פעם, ופתאום הדיאטנית מתחילה להקצות לך רק כפית חומוס אחת לארוחת צהריים. כן – כפית. של חומוס. מסוג הדברים שאתה שומע בפעם הראשונה וצריך שיחזרו על כך עוד כמה פעמים. איזה מזוכיסט אוכל רק כפית אחת של חומוס? ועם מה אני אמור לאכול את זה, עם קליפות של תפוחי אדמה?

humus-straus-middle

בכל אופן, לצרכי הכתבה נאלצתי בעל כורחי להזיז את הדיאטה לכמה שעות ולהתענג על חומוס תוך כדי שאני מנסה להרכיב את הסנדוויץ' האולטימטיבי. מהר מאוד הבנתי שאין דבר כזה סנדוויץ' אולטימטיבי אחד, במיוחד לא להורה ולילד. מה שכן זה שאפשר להפוך כל סנדוויץ' לאולטימטיבי אם לוקחים בחשבון חמישה עקרונות בסיסיים, שבטוח יהפכו כל סנדוויץ' עייף לאולטימטיבי וחייכן:

צורת ההגשה

אם הייתם הולכים לארומה ומבקשים כריך סלמון והיו מביאים לך שתי פרוסות לחם וחתיכת סלמון משעממת אני בטוח שהייתם יוצאים לא מרוצים. בכל זאת, שילמתם על כריך ואתם מצפים למינימום השקעה. זו בדיוק הסיבה שסנדוויץ' משתי פרוסות לחם ומריחה של חומוס או כל ממרח אחר לא בדיוק תעורר תאבון. סנדוויץ’ צריך להיות מושקע. הממרח שלו, לצורך העניין חומוס, צריך להיות בכמות נדיבה, יש להוסיף תוספות מפתות (נדבר על זה בנקודה הבאה), להוסיף מלח, פלפל, חריף (אם אתם אוהבים או שבא לכם להתעלל בילד) וכמובן לעטוף את הכל בנייר עטיפה איכותי ולהניח אחר כבוד בקופסת אוכל ייעודית.

תוספות בכריך

כשהיינו קטנים נהגו להגיש לנו בימי ההולדת פיתה עם חומוס ומלפפון חמוץ. זה היה כל עולמינו והיינו מאושרים. אז כמו שמלפפון חמוץ הקפיץ בזמנו את הפיתה כך אנו נוסיף עוד אלמנטים מעניינים לסנדוויץ' כדי להפוך אותו לאולטימטיבי. פסטרמה, כתף בקר, ולמען האמת כל סוג בשר אחר שנראה מתאים או שנשאר משבת האחרונה. עלה חסה, פרוסות דקות של עגבניה, פלפל אדום קלוי וכמובן גם מלפפון חמוץ הם רק קומץ קטן של תוספות שאפשר להכניס לסנדוויץ’ ולשדרג אותו – והשדרוג של הירקות הוא לא רק בבחינת הטעם אלא גם מגדיל את הכריך, מעשיר אותו וגורם להרחקת הרעב והרצון לנשנש לכמה שעות טובות.

ליווי צמוד

כדי שהילדים ייצאו שבעים מסנדוויץ' הם צריכים שני דברים עיקריים: מים וירקות חתוכים. מים זה בשביל שלא יתייבשו וגם בגלל שלעיתים תחושת הצמא שלנו מתבלבלת ואנו מסיקים שאנחנו רעבים אף על פי שאנחנו בסך הכל צמאים. בירקות חתוכים הכוונה היא לא רק למלפפון שטוף שעשו טובה שחתכו אותו משני הקצוות אלא לפרוסות מלפפון חמוץ, פרוסות גמבה, פטריות, כרוב, קולורבי, כרובית, גזר ועוד. תחתכו אותם לרצועות, תחתכו אותם לקוביות, העיקר שתשימו בתיק האוכל ותהפכו את הסנדוויץ’ הקטן הזה לארוחה שיש בה גם ירקות ממלאים ומשביעים.

קינוח

מה שלא יעשה הסנדוויץ', יעשה הקינוח. גם אם הסנדוויץ' שלכם הוא לא כזה מגרה וטעים, עצם העובדה שבסוף הארוחה מחכה בננה מושכת, אפרסמון גדול, או חטיף בריאות קטן רק ידרבן את הקטנים ויזרז אותם לסיים את הסנדוויץ'.

משפט קטן

גם הדף הקטן ביותר שיש בו רק שלוש מילים כמו "אני אוהב אותך" או "אתה יקר לי" יגרמו לילד שלכם להתרומם כמה שניות מעל הקרקע, רגע לאחר שפתח את קופסת האוכל שלו והופתע לגלות מסר מכם. שימו במגירה של המטבח דפים ריבועיים קטנים וכל יום או כל מספר ימים תרשמו מסר קטן, מילת עידוד או אפילו ציור קטן. מי לא יאהב את הסנדוויץ’ של אבא שלו כשזה מלווה במשפט "אתה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים" וציור של ג'ירפה.

לסיכום

בכל הקשור לאתגר הסנדוויץ' האולטימטיבי, מספר ימים עברו מאז שסנדוויצ'ים עם חומוס התחילו לרוץ במטבח שלנו כמו על סרט נע ושום תלונה לא נשמעה מהילדה. בהחלט אפשר לומר שהמשימה בוצעה בהצלחה. ספציפית חומוס שטראוס היה טעים מאוד, גם לי וגם לילדים, עצם העובדה שהוא לא מכיל חומרים משמרים זה בונוס חשוב, במיוחד אם הוא אחד מהמרכיבים בארוחות הילדים.

למען האמת, בהתחלה כששמעתי על המוצר והבנתי שאפשר להשתמש בו רק לכמה ימים ספורים (לעומת מוצרי חומוס אחרים שיכולים לשבת חודש במקרר) חששתי שזה יהווה בעיה לוגיסטית. אנחנו ההורים צריכים שקט נפשי ולא עוד משימה לעקוב אחריה. זו הסיבה שבגללה התפלאתי לטובה כשגיליתי שהחומוס של שטראוס מגיעה מחולק ל-4 קופסאות חומוס קטנות. דבר שמאפשר לפתוח כל פעם קופסא אחת בנפרד, להשתמש בה למשך כמה ימים ולזרוק. גם בריא יותר וגם לא בזבזני. הייתי ממליץ לשפר את מכסה הקופסא כי כרגע כשפותחים אותו די קשה להחזירו ולבצע סגירה הרמטית. עם זאת ראוי לציין שגם כשלא הצלחתי לסגור את המכסה כמו שצריך החומוס עדיין החזיק טוב במקרר והתרופפות המשמעת של המכסה לא היוותה שום בעיה.

באופן אישי, הכי אהבתי את "החומוס העשיר בטחינה". אין לי ספק שהחומוס של שטראוס ייכנס לרשימת המלאי המשפחתית שלנו אותה אנו דוגמים כשאנו מבצעים קניות בסופר. זה גם בריא יותר, גם מאוד טעים, ואם שטראוס ייצאו עם עוד טעמים וסוגים לממרחים הללו יהיה מאוד קשה לבחור במוצר אחר.

שקיפות

הסקירה אינה פרסומת. אולי אנחנו רגילים שסקירות מוצרים באינטרנט הן פרסומות, אבל באבא הורמונלי הן לא.

כאשר החברות שולחות לי מוצרים לסקירה אני עושה בהם שימוש ולאחר מכן כותב חוות דעת. לטוב ולרע. זו יכולה להיות המלצה וזו יכולה להיות ביקורת.

לידיעתכם.

צילום: אבא הורמונלי, כל הזכויות שמורות.

השאר תגובה