[סקירה] גרישמנס – הלוחם בכתמי הילדים

אין חיה שיותר זריזה מהורה המבחין בילד עם מעדן. הכתמים הם מסביבנו והם תמיד יגיעו לספות. ניסיתי את Puratex לניקוי והעלמת הכתמים וגיליתי שגם אחרי 3 ילדים יש עוד תקווה לספה נקיה.

אין חיה בטבע שיותר זריזה מהורה מבועת שקופץ לכיוון הספה בכדי לעצור את העולל הקטן מלמרוח מעדן, שוקו או כל דבר שישאיר כתם לדיראון עולם. אני לרוב נתקל בבעיה הזו עם פליטות של הקטנים שלי. לרוב כשהם מסיימים לשתות את הבקבוק ואני לוקח אותם לגרעפס הם פולטים חלק ממנו, וכל זאת בתוספת קול תרועה רמה של גרעפס שלא מבייש בשום ימאי ברציף של חיפה תחתית בשנות החמישים.

זה לא משנה כמה חיתולי טטרה אני אניח על הכתף, תמיד חלק מהפליטה תגיע לספה. ואז מתחיל מרוץ, אני מנסה להגיע במהירות למטלית לחה בשביל לנקות את הכתם ובו בזמן לא לנער את הילד שעליי כדי לא לגרום לו לפלוט בשנית. אבל אנחנו לא חיים בעולם מושלם, והכתמים בסופו של דבר מגיעים אל הספה. בין אם מפליטות, משחות החתלה, משחות הנקה, או סתם רוטב שהסתנן לחולצה של הקטן. בסופו של דבר, הספה תלכלכך ואנו מצד אחד נהיה מיואשים, אך מצד שני נשמח שלא בחרנו בספה לבנה.

puratex-before-after

חברת גרישמנס פנתה אליי לאחרונה וביקשה שאתנסה עם המוצר שלה – פיורטקס, חומר לניקוי ספות בד. כשקיבלתי את המוצר ניסיתי אותו בתחילה בגב הספה, במקום קטן ואחורי, כדי שבמידה והמוצר לא יתאים לסוג הבד של הספה, יגרום לשינוי הצבע או גרוע מזה, אז אף אחד לא ישים לב. בכל זאת, נאמר לי שהמוצר הזה נלחם בכתמים הקשים ביותר, לתומי חשבתי שאולי כדאי גם אשתמש בו לחלק מהמקצועות שלי בתעודת הבגרות –  אלו כתמים קשים שבאמת קשה לנקות.

הספה שרדה וניתן אור ירוק לנקות את כל הספה. המוצר מגיע בקופסא המכילה שפריצר עם חומר, מברשת ומטליות. על פי ההוראות הפשוטות הנחתי מטלית על המברשת, השפרצתי חומר על המטלית, השפרצתי גם על הספה והתחלתי לשפשף עד שייצא מעט קצף. יצא קצף! גם רשום בהוראות שיש למרוח את החומר על חלק גדול מהספה, מקצה לקצה כדי שלא ייראה הבדל בצבע או במרקם אז פעלתי כמו חייל ממושמע ונצמדתי להוראות.

לאחר כמה דקות החלק המקורצף של הספה היה לח, הבטתי בו וחיכיתי. לא נראה שום כתם מצד אחד, מצד שני כל החלק הזה של הספה היה לח וכהה מעט אז אי אפשר היה לראות כלום. כנראה שצריך לחכות. זה היה יום שישי בבוקר, אז יצאתי וחזרתי, הכנסתי כביסה והוצאתי, שמתי משחק לילדים, שמתי להם טלוויזיה, שמתי אותם לישון, נמנמתי, והתעוררתי מבובת קפטן אמריקה שנחתה על המצח שלי – הקטן התעורר, יצא מהמיטה והחליט שרבע שעה מספיקה לו והוא עירני לגמרי. בחוסר ברירה התעוררתי גם אני ונזכרתי בניסוי על הספה. הבטתי בחלק הלח שהתייבש כבר, וחיפשתי כתם ספציפי שניקיתי. לקח לי כמה שניות לחפש ולמצוא אותו, אך לבסוף מצאתי אותו – כתם חיוור, עייף וכמעט בלתי נראה. אני בספק אם עין בלתי מזוינת או עין שלא ראתה את הכתם הזה בכל יום בחצי שנה האחרונה היתה מבחינה בו.

על פי המלצת החברה במידה והכתמים לא נעלמו כליל יש לבצע את פעולת הניקוי שנית. לא התעצלתי, לקחתי שוב חומר וקרצפתי את החלק בספה עם הכתם. כאמור, חשוב שהניקיון יהיה על כל החלק של הספה ולא רק על הכתם כדי שלא יהיו הבדלים בצבע. שוב הספה לחה, שוב חיכיתי. חזרתי אחרי כמה שעות ו-וואלה הופתעתי. אין כתם. שאפו, לרגע קל לא האמנתי.

לסיכום, נראה שהמוצר אכן עושה את העבודה שלו ויודע להילחם בכתמים הקשים ביותר הידועים להורים. המוצר גם מתאים לניקוי מזרונים ולניקוי ריפודים לרכב, אז נראה לי שאני אקח אותו גם לשם לסיבוב ניסוי. רכב של הורה לשלושה ילדים לרוב נראה כמו החצר האחורית של הפיצוצייה השכונתית. אז נראה לי שגם אנסה את המוצר שם, אפילו שאם איך שהאוטו שלי נראה, כשהסמל הקדמי שבור, טאסות הגלגלים נגנבו עם השנים וצבע האוטו ספג מתקפת יונים שכנראה אכלו משהו לא טוב בדרך, אז הדבר האחרון ששמים לב אליו כרגע זה כמה כתמים על הריפוד.

עוד על המוצר

את החומר לניקוי בד אפשר לרכוש באתר www.grishmans.co.il. בתוך תכולת הבקבוק, ישנה כמות מוגדרת (המסומנת עם התוית) שבה תוכלו לנקות אזור כלשהו. במידה ואתם לא מרוצים מהתוצאה, תוכלו להחזיר את המוצר לחברה ולקבל החזר כספי.

לקוראי הבלוג יש קוד המקנה הנחה של 15 ₪. קוד ההטבה הינו hormonaldad15. (חשוב לציין שהבלוג אבא הורמונלי אינו מרוויח מהפניית גולשים לאתר החברה או מקניית המוצר)

שקיפות

הסקירה אינה פרסומת. אולי אנחנו רגילים שסקירות מוצרים באינטרנט הן פרסומות, אבל באבא הורמונלי הן לא.

כאשר החברות שולחות לי מוצרים לסקירה אני עושה בהם שימוש ולאחר מכן כותב חוות דעת. לטוב ולרע. זו יכולה להיות המלצה וזו יכולה להיות ביקורת.

לידיעתכם.

צילום: אבא הורמונלי, כל הזכויות שמורות.

השאר תגובה