פינת ההורות ברדיו – 9# מה עושים עם הילדים באוגוסט?

השבוע דיברנו על זה שהורים עם ניסיון יודעים שבשביל החופש באוגוסט צריך להתכונן לפחות שלושה חודשים מראש. נתנו פתרונות בכדי שאף אחד לא יטפס על הקירות וגילינו שלא משנה במה נבחר בסוף יהיה צורך בכירופרקט.

בפינת ההורות של אבא הורמונלי ב-90FM דיברנו השבוע על השאלה – מה עושים עם הילדים באוגוסט?!

ההבדל בין הורים צעירים להורים עם ניסיון, זה שהאחרונים יודעים שבשביל לא לצאת מדעתם באוגוסט צריך להיערך לזה מראש. כמה מראש? אפילו שלושה חודשים מראש!

הפינה היא כולה 4 דקות אבל למי שאין זמן אז הנה תקציר:

* באוגוסט נגמרו הגנים, הסתיימו הקייטנות ואפילו סבא וסבתא כבר ברחו לבורגס. בהתחלה זה כיף שפתאום יש הרבה זמן עם הילדים אבל החום עושה את שלו ובשלב מסוים מטפסים על הקירות. אז מה אפשר לעשות?

* חופשה בחו"ל! וצריך להזמין מראש כי המחירים מתייקרים בכל שניה שעוברת. יש אנשים שמיד לאחר שקיבלו תוצאה חיובית בבדיקת הריון הרימו טלפון לאל-על כדי לסגור מקום בטיסה. משתלם!

* אז נכון שמשתלם לקחת תינוקות לחו"ל כי לא משלמים עליהם כרטיס, אבל כדאי להבין שהם לא יכולים ללכת למוזיאונים או קניונים. רצוי לקחת אותם למקומות פתוחים כמו פארקים, יערות או כל דבר שיכול לספוג אקוסטית את הצרחות שלהם.

* אם אתם שוכרים רכב אז כדאי שתתארגנו על רכב ענק שיספיק לכל הילדים והמזוודות. אבל יותר חשוב זה שתתארגנו על תעסוקה לילדים למשך שעות הנסיעה, אחרת תסיימו 5 שעות נסיעה עם צוואר תפוס בגלל שכל הזמן הסתובבתם וצעקתם "די לצעוק!".

* בעיקרון זה קשה אבל מהנה. רק תיזכרו שילדים מתחת לגיל שנתיים לרוב לא זוכרים כלום, אז אולי למרות הכל, במקום לקחת אותם לאירופה קחו אותם לנמל תל אביב. לצרוח, הם יכולים בכל מקום.

חופשה נעימה!

פינת ההורים של "אבא הורמונלי" משודרת בכל יום חמישי ב-10:30 ברדיו 90FM.

השאר תגובה