פינת ההורות ברדיו – 12# איך להרדים ילדים בלילה

השבוע דיברנו על המלחמה הכי קשה של ההורים – איך להרדים ילדים בלילה. אספנו עצות של יועצות שינה וטיפים פרקטיים בכדי שהקטנים יוכלו להירדם והשפיות תחזור לחיינו.

בפינת ההורות של אבא הורמונלי ב-90FM דיברנו השבוע על המלחמה הכי קשה של ההורים – איך לגרום לילדים ללכת לישון. הפינה היא כולה 4 דקות אבל למי שאין זמן אז הנה תקציר:

* הילדים לרוב פועלים נגד חוקי הטבע, דווקא כשהם עייפים הם נהיים עצבניים ולא רוצים ללכת לישון. בדיוק כמו שמכינים קפה שחור ורגע לפני שהוא גולש מורידים מהגז? אז ככה גם עם ילדים. רגע לפני שהם מתעייפים כדאי לתקתק אותם למיטות אחרת הלילה אף אחד לא הולך לישון.

* אחת השיטות הבטוחות להרדמה זה לקחת את הילד לסיבוב בשכונה, בפארק או בחדר אשפה. העיקר שיהיו בתנועה כדי שיירדמו. ואפשר גם באוטו – כל מה שצריך זה טנק דלק מלא ולקוות שיירדמו מוקדם אחרת תמצאו את עצמכם בנהריה.

* שיטה נוספת היא מלחמת ההתשה. לשחק איתם, להריץ אותם, לקפוץ איתם, מה שירצו. רק צריך להיזהר כי זה יכול להגביר להם את העירנות, ובמקום שיירדמו תמצאו את עצמכם מעולפים בספה כשהם קופצים מעליכם וצועקים " מסיבת פיג'מות! לא הולכים לישון!"

* טיפ אחרון, במיוחד לימי שישי. אפשר לקחת קצת מהיין של הקידוש ולשים במוצץ, ואז הילד רגוע, ואתם רגועים, וכולם מקווים שהלילה יעבור בשלום ושמשרד הרווחה לא ידפוק על הדלת למחרת בבוקר על מכירת אלכוהול לקטין מתחת לגיל 18.

(תוכלו גם להאזין לכל הפינות בפוד-קאסט של אבא הורמונלי ב-iTunes >> http://apple.co/297VcUx)

פינת ההורים של "אבא הורמונלי" משודרת בכל יום חמישי ב-10:30 ברדיו 90FM.

השאר תגובה