תתקשרו לאבא שלכם

תתקשרו אליו גם אם זה בשביל לשאול איפה אמא, גם אם אין לכם מה להגיד, וגם אם אתם כועסים. תתקשרו עכשיו, כי בשלב מסוים כבר לא תוכלו.

תתקשרו אל אבא שלכם, גם אם זה בשביל לשאול אותו איפה אמא.

תתקשרו אל אבא שלכם, גם אם אין לכם מה לומר לו. גם אם הוא לא דברן גדול, וגם אם אתם יודעים שהוא מחכה להעביר אתכם לאמא.

תתקשרו אל אבא שלכם, גם אם אין לכם חשק היום. גם לו לא תמיד היה חשק לשים אתכם על הכתפיים, לגרש באמצע הלילה מפלצות, ולבנות כוורת משחקים של איקאה שברור שלא שמו בה את כל החלקים.

תתקשרו לאבא שלכם, גם אם אין לכם זמן, ויש לכם לחץ מהעבודה, לחץ מהבן זוג, כביסות, כלים בכיור ועוד לא הורדתם את הכלב. כל עוד אתם לא עובדים בחדר מיון אז יש לכם זמן. אולי מעט, אבל עדיין – תמיד אפשר למצוא כמה דקות.

תתקשרו לאבא שלכם, כי גם אם גדלתם בשנים, ויש לכם משפחה וילדים, הוא עדיין מתמוגג מהזכרונות בהם הייתם זאטוטים קטנים, בני שנתיים, רצים אל הדלת וצועקים ״אבא!!״ ברגע שהוא נכנס הביתה מהעבודה.

תתקשרו אל אבא שלכם, כי גם אם הוא לא מתקשר צאו מנקודת הנחה שהוא חושב עליכם כל הזמן. קם איתכם בבוקר, והולך לישון איתכם בלילה.

תתקשרו לאבא שלכם, כי גם אם היו ביניכם דינים ודברים, ונאמרו דברים שאסור להגיד, הוא עדיין מוכן להזיז את חייו ולוותר על נשימותיו ללא מחשבה מקדימה.

תתקשרו אל אבא שלכם, כי גם כשהוא נראה קשוח, אטום ושתקן, הוא מלא חרדה ותמיד דואג לכם. לא מאמינים? תשאלו את אמא.

תתקשרו לאבא שלכם כי החיים הם ברי חלוף, הבלתי נמנע יגיע, כבר לא תוכלו להתקשר אליו ותחושת ההחמצה תעטוף את ליבכם. והוא? והוא יחסר לכם כל כך.

כמו שאבא שלי חסר לי עכשיו.

פורסם לראשונה בעמוד הפייסבוק של אבא הורמונלי וזכה לחשיפה של יותר מ-67,000 איש, מעל 1,300 לייקים ו-300 שיתופים.

לפוסט המקורי

השאר תגובה